sunnuntai 23. joulukuuta 2018

Luukku 23: Viime hetken lahjat



En voi oikeesti uskoa, että tää on toisiksi viimeinen postaus. 

Eilen mulla oli ensimmäinen lomapäivä ja en tiedä, mikä muhun meni mutta heräsin aamulla vähän vaille viisi. Tai no tiedänhän mä. Mun piti herätä tekemään lauantain postausta. Hehe. No heräsin aikaisin ja sain ihan hirveesti tehtyä. Leivoin pipareita neljä tuntia, kävin kaupassa ja shoppailemassa, mutta sitten loppu energia ja nukuin päikkärit. Ja siksi valvon taas ties kuinka myöhään. Tälle päivälle jäi vielä siivousta ja kynsienlakkausta, äidin sekä omien kynsien. 

20

Idea näihin kynsiin lähti ihan siitä, kun mä itse aina hoidan joululahja ostokset aivan viime tinkaan. Tänään on vielä hyvin aikaa käydä ostamassa viime hetken lahjat ja paketoida ne jouluaatoksi valmiiksi.

Näille kynsille lakkasin leimadecalien alle kaksi kerrosta picture polishin cherishiä. Aivan ihana nude beige, täynnä holohippuja. Tämä tulee olemaan ensimmäinen picture polishin lakka, jonka käytän loppuun. Se ei ole vielä aivan tyhjä, mutta melkein. Onneksi mulla on jo varapullo laatikossa.

Leimadecalit tein silikoonimatolle kirkkaan lakkalevyn päälle. Leimaukseen käytin Moyran Winter is Coming -laattaa. Leimauslakkana mun luottovalkoinen eli Moyran valkoinen leimauslakka. Kuvat värittelin toisiinsa sopivilla väreillä. Värien valitseminen oli kyllä vaikeeta, koska en halunnut käyttää punaista.

Peukalossa ja pikkurillissä on kaksi kerrosta picture polishin ihanaa mossya. 

Kimallusta etusormeen sain F.U.N:in Royal Chapelilla, jonka alla peittävyyttä tuomassa on picture polishin amber.

23 21

Osatteko te lahjat aina ajoissa vai jääkö viime hetkeen ?

1 kommentti:

  1. Tosi upeet! Mä alotan lahjojen ostamisen aina monta kuukautta etukäteen :D Mulle tulee stressi pelkästä ajatuksestakin et ostaisin lahjoja vielä päivää ennen jouluaattoa :DD

    VastaaPoista