perjantai 14. joulukuuta 2018

Luukku 14: Jouluaattojen kynsiä


Tervetuloa mun blogin joulukalenterin pariin! Aikaisemmat luukut ovat sisältäneet poroja, juhla kynsiä, lumihiutaleita, lahjoja, villapaidan, sini-valkoista, Minionit, linnun, tähtiä, oksia, punavalkoistametsänvihreää ja edellisvuosien jouluisia kynsiä. Olen ajastanut postaukset, joka aamulle klo 6.00.

Tänään saatte ihailla mun edellisvuosien Jouluaattojen kynsiä. Näillä kynsillä on juhlittu joulua, kaikkien joulujen kynsistä ei ole edes kuvia, mutta nämä ainakin löysin. Vanhimmat olivat vuodelta 2014.

Kuvissa on linkit kynsistä kertoviin postauksiin.

joulupuu holo_berries_pullo kblogi

Teettekö Jouluaatoksi juhlakynnet?

2 kommenttia:

  1. Mäkin päätin sitten tehdä throwback postauksen :D kyllä mulla ainakin on aina aattokynnet. Saa nähdä mitä tänä vuonna, mulla on kolmen ideaa/vaihtoehtoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :D mullakin yleensä, riippuu aina miten aika on riittänyt kuinka koristeelliset ne on :D

      Poista