maanantai 3. joulukuuta 2018

Luukku 3: Lunta ja kultaa

Ollaan päästy jo kolmanteen luukkuun ja mulla on vielä homma hallussa. Kolme päivää ja kolme postausta. Ensimmäisessä luukussa oli poroja, toisessa yksinkertaiset juhlakynnet ja tänään kultaa sekä lumihiutaleita.

Joulukalenteria varten olen selannut todella paljon pinterestiä, instagramia ja googlea löytääkseni ideoita, sillä 24 kynnet parin aihealueen sisältä on aika vaikea keksiä. Olen löytänyt kuitenkin paljon ideoita ja lakkauksia, joista olen tehnyt omiani.

3

Näissä kynsissä on pohjalla O.P.I:n I Saw.. U Saw.. We Saw.. Warsowia kaksi kerrosta, joka on kaunis tumman sininen lakka. Tämä lakka on aivan kamala värjäämään ihoa, varsinkin jos se on kuiva. Silti se on niin kauniin värinen. Näiden kynsien lakkaamisen jälkeen ole suunnitellut ties kuinka monet kynnet, joissa on tumman sinistä lakkaa.

Nimettömästä löytyy taas kolme ohutta kerrosta GinaTricon Gold lakkaa.

Lumihiutaleet on leimattu MoYoun Festive collectionin laatasta 02. Moyran valkoisella leimauslakalla ja niiden ympärille tein samalla lakalla dotting toolilla pilkkuja. Etusormen valuvat pisarat maalasin ohuella siveltimellä ja GT:n Gold lakalla.

Aluksi meinasin jättää kynnet mattaamatta, mutta sitten kuitenkin päädyin mattaamaan ne Glisten & Glown mattalakalla, joka on kyllä kaikista kokeilemistani mattalakoista paras. Yksi kerros huolellisesti levitettynä riittää kynsien mattaamiseen.

1 2

Mä odotan kovasti jo lumisia maisemia. Entä sinä ?

5 kommenttia:

  1. Nämä on niin hienot<3
    Itselläkin inspisikansiossa samaisella värimaailmalla toteutetut joulukynnet. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 oon jotenkin ihan rakastunut tähän värimaailmaan (:

      Poista
  2. Nää sävyt on niin täydelliset yhdessä!

    VastaaPoista