lauantai 8. joulukuuta 2018

Luukku 8: Lintu oksalla



Tervetuloa mun blogin joulukalenterin pariin! Aikaisemmat luukut ovat sisältäneet poroja, juhla kynsiä, lumihiutaleita, lahjoja, villapaidansini-valkoista ja Minionit. Olen ajastanut postaukset, joka aamulle klo 6.00.

Viikko on kulut nopeaan ja olen saanut tehtyä joka päivälle postauksen, mikä on iso saavutus tämän vuoden postaustahtiin verrattuna. Nyt mennään jo kahdeksannessa luukussa, josta löytyy lumiset kynnet waterdecaleilla koristeltuina.

2

Tein kaikkiin kynsiin pohjalle leimasinmarmoroinnin, johon käytin essencen valkoista, picture polishin londonia, lakodomia ja cloudsia sekä ncLA:n I Wanna Wake Up Where You Are -lakkoja. Laitoin lakkoja pisarat silikoonimatolle ja painoin leimasimen siihen. Kynsinauhat ja kynsiä ympäröivän ihon suojasin Glisten & Glown  Ctrl - Alt -Del - nestemäisellä lateksilla.

Mä tykkään tästä koristelutekniikasta paljon, koska se on helppo ja ikinä ei tule samanlaista lakkausta. Silti kynnet ovat yhteen sopivat. Laitoin jokaiseen kynteen 2-3 kerrosta tätä leimasinmarmorointia, sillä käyttämäni lakat olivat niin vaaleita. Kaikkiin kynsiin laitoin koristeeksi China Glazen Fairy Dustia, joka on mun aivan lempparilakka ikinä. Sillä saa niin paljon lisää yksinkertaiseen lakkaukseen.

Kahteen kynteen laiton koristeeksi söpöt MILVin siirtokuvat. Arkin numero on N 434 ja siinä on monen värisiä lintuja ja joulupalloja. Näihin kynsiin kuitenkin valitsin toisiinsa sopivat oksat.

1 3

Mitä olette tykänneet joulukalenterista ? 

Omasta mielestäni tämän ihan hauska projekti, vaikkakin hieman kunnian himoinen näin lyhyellä ajalla. Mulla on vielä jonkin verran luukkuja tyhjänä ja voisin ehkäpä toteuttaa, jotain teidän ehdottamia ideoita.

5 kommenttia:

  1. Toi pohja on vaan niin kaunis <3
    ja siis mä voin antaa mun poikani valita sullekin lakkauksen jos sulta ideat loppuu :D

    VastaaPoista
  2. Oioi, nyt on kauniit kynnet :) Tekisi mieli heti lähtä tekemään itselle samanlaiset!
    Mä oikeesti joka aamu herättyäni puhelimella luen sun, Camillan ja Milban joulunkalenterit. Mulla ei oo tämä vuonna konkreettista joulukalenteria mutta teidän postaukset täyttää sen aukon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 tee tee mielenkiinnolla jään odottamaan ;) oi ihana kuulla <3

      Poista
  3. Aivan ihanat, nuo decalit on niin nätit!

    VastaaPoista