keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Luukku 19: Joulun lempilakkoja

Tervetuloa mun blogin joulukalenterin pariin! Aikaisemmat luukut ovat sisältäneet poroja, juhla kynsiä, lumihiutaleita, lahjoja, villapaidan, sini-valkoista, Minionit, linnun, tähtiä, oksia, punavalkoista, metsänvihreää, edellisvuosien jouluisia kynsiä, edellisvuosien aaton kynsiä, punaista glitteriä, talvisen maiseman, puna-hopeista ja Frozenista tutut hahmot. Olen ajastanut postaukset, joka aamulle klo 6.00.

Tänään esittelen teille muuamia mun näiden joulukalenterin luukkujen aikana lemppareiksi nousseita lakkoja. Tulee kyllä vaikeus päättää, mitä teen jouluaatolle.

IMG_4660

Kiara Skylta mun kokoelmissa on kaksi Jouluun sopivaa ihanaa glitterpommia. Molemmat lakat ovat kirkkaassa pohjassa olevaa glitteriä. Molemmat ovat "metallisia" glittereitä tai siis kiiltäviä. Toisessa on punaista glitteriä sekä hopeista hologlitteriä. Toisessa kultaista sekä hopeista hologlitteriä. Hologlittereitä on lakoissa erikokoisia, kun päävärin glitterit ovat kaikki hyvin pientä.

Kiara Sky - Rage The Night Away
Kiara Sky - Strike Gold 

Loput tämän hetken Jouluun sopivista lempilakoista löytyy picture polishilta, joka on kyllä mun suosikki lakkamerkki. Kolme lakoista on punaisia ja yksi ainoa vihreä, kuten jo aikasemmin jossain sanoin vihreä ei todellakaan ole mun lempiväri. Metsänvihreä on kuitenkin sellainen, mitä rakasta. Punainenkaan ei itseasiassa kuulu mun lemppareihin, mutta silti se päätyy usein kynsille. Picture polihin kaikki punaiset ovat erilaisia ja erivärisiä. 

Bordeaux on viininpunainen hieman jelly, joka on täynnä pienenpientä holohiutulaa sekä sinisen ja violetin välillä vaihtavia hippuja.

Arabian on punainen lakka täynnä kultaista hippua sekä hieman sinisestä violettiin vaihtavia hippuja.

Holo Berry on punainen jelly lakka, jossa on pienen pientä punaista glitteriä ja isompia hologlittereitä seassa.

Ja viimeisenä mut ei vähäisimpänä Mossy. Aivan ihana metsänvihreä lakka hieman jellymäinen. Täynnä holohiutulaa ja kultaista hoppua. Tää on pysynyt julkaisustaan asti mun lemppareissa. 

Mitkä ovat teidän lempilakkojanne Jouluna ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti