torstai 7. toukokuuta 2015

#ablecs15 week13: Paint It With A Pantone

Haluan toivottaa uudet lukijat tervetulleiks tänne mun höpötysten ja lakkausten pariin.
Tänään jatketaan taas  #ablecs15 parissa. Tän viikon molemmat haasteet on vaikeita ideoida, joten valisin vaan toisen. Ensimmäinen ajatus oli, että mikähiton pantone. Onneks joku ihana taas selosti Kynsikoristeluissa, mitä se tarkottaa. Netistä vaan sitten selailemaan värejä. Olisin halunnu valita jonkun vuoden pantone väreistä, mutta en löytänyt omasta lakkalaatikosta sopivaa sävyä. Tai ehkä oisin, mutta ne ei vaan sillä hetkellä miellyttänyt mun silmää.

Tää sävy nyt ehkä vastaa just ja just yhtä pantone väriä tai ainakin toivon niin. Teki jostain syystä mieli lakata, jollain harmaan sävysellä lakalla ja mulla olikin niitä iso rivi tossa nenän edessä ja siitä sitten vertailin niitä pantone -sävyihin.
 photo kblogi3_zpspmerxybs.jpg
 photo kblogi_zpsxczim0q7.png
Master Plan peitti kahdella kerroksella ja se on taattua Essie laatua, jos jotain miinusta pitäis antaa niin tässä mun versiossa on kapea suti. Se menettelee kuitenkin. Värinä Master Plan on aivan ihana, ei tietenkään mikään keväinen/kesäinen tällä hetkellä, mutta mä olen rakastunu kaikkiin harmaan sävysiin lakkoihin. Drooling Over Your Polish mä en ees alota siitä. Se on vaan niin ihana lakka. Kuolasin sen perään niin pitkään ja nyt viimein ostin sen. Aivan ihana sekotus kultasta ja valkoista eri kokoista glitteriä.
Lakat
Essie - Master Plan
Dollish Polish - Drooling Over Your Polish
 photo kblogi_zpsal7lnk0k.jpg
 photo ablecs_zpsiuq7xncm.png

2 kommenttia: