maanantai 29. kesäkuuta 2015

Turkoosia, holoa ja leimausta

Heti, kun sain uudet lakat kotiin kannettua oli pakko ruveta suunnittelemaan niillä lakkausta. Niin ihanat lakat oli kyseessä ja vielä saattaisin saada otettua kuvat auringossakin. Olin myös juuri saanu uudet leimauslaatat BPS:tä, niistä lisää omassa postauksessaan. Jostain blogista olin lukenu, että Daydreamer ei peitä kunnolla yksinään ja tikulle swatchatessakin sen huomasin. 

Tää lakkaus keskittyy todella paljon uusien tuotteiden ympärille, koska jostain syystä tuli sellanen fiilis, että kaikki pitää saada sullottua yhteen lakkaukseen. Mun mielestä näistä tuli tosi kivat lakkaukset ja viihdyinkin näillä melkeenpä viikon, kun kestivät niin pitkään hyvinä.

 photo kblogii4_zps0qvla0an.jpg  photo kblogii_zpsd3kfnypc.png
Peukkuun ja pikkurilliin lakkasin kerroksen ja etusormeen kaksi O.P.I:lla. Tää on mun lemppari turkoosi/vaaleensininen cremelakka ja tää peittää melkeenpä täydellisesti kahdella kerroksella. Lakka levittyy tosi hyvin eikä valu kynsinauhoille.

Pikkurilliin ja peukkuun lakkasin sitten kaks ohutta kerrosta ihanaakin ihanampaa Daydreameria (joko oon hehkuttanu tarpeeks :D)   Lakka levittyi moitteettomasti, vaikka kuvissa näkyykin joissan kohti vähemmän glitterisiä kohtia. Se on ihan mun oma vika, kun lakkasin niin pimeässä ni en siinä huomannu.

Harp On It ihana hopeinen hololakka, aika vahvalla lineaarisella efektillä. Peittää hyvin kahdella kerroksella ja levittyy moitteettomasti.

Liquid Leather on mun luotto musta. Sillä saa leimattua hyvin ja se onkin mun ainut musta leimaukseen käytettävä lakka.

Lakat
O.P.I - Can't Find My Chezbook
Color Club - Harp On It
F.U.N - Daydreamer
China Glaze - Liquid Leather
 photo kblogii2_zpsk0mncwut.jpg

4 kommenttia: