sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Swatchailua

Nyt mä tein sen, minkä oon jo pitkään meinannut tehdä. Tilasin siis swatchaus -tikkuja 200 kappaletta netistä. Tilasin tammikuun puol välissä ja tikut saapu 12 päivää tilauksesta. Yhtenä iltana mä sitten alotin näitä lakkailemaan, enkä malttanut lopettaa ennen ku olin valmis. Ei niitä lakkoja ihan älyttömästi ollu noin 150 kappaletta, sen jälkeen oon jo ostanu kahdeksan uutta lakkaa. Hups.

Nautin tikkujen lakkaamisesta, ehkä vähän liikaakin. Tekis mieli lakkailla niitä lisää. Nyt on lakkojen ihailu niin helppoa ja niin paljon helpompi valita, mitä lakkaa käyttää.

 photo kblogi_zps6881cfc0.jpg  photo kblogi1_zps2bfdfc09.jpg
Kynsiharrastuksen alussa mulla oli sinisiä lakkoja ehkä eniten. Sillä se oli silloin vielä mun lempiväri. Vihreitä omistan, vaan muutaman kynsilakkana se ei miellytä mun silmää. Tai ainoastaan limenvihreä miellyttää. Ainut tummempi vihreä lakka on ostettu koristeluita varten. Turkoosit, mintunvihreät ja muut on kanssa aivan ihania värejä.

 photo kblogi2_zpsd6e84a49.jpg

Ruskeenharmaat ja muut harmaan sävyt niihin oon rakastunut. Tummemmat ruskeat on koristeluita varten.

 photo kblogi3_zps39c5f469.jpg

Punaset ja pinkit ja muut sävyt siltä väliltä. Järkytyin hieman, kuinka paljon näitä olikaan. Oletin, että näitä on vähemmän, sillä en ole vielä kauaa tykännyt pinkistä ja punaisesta väristä. Näköjään kuitenkin tarpeeksi kauan, että näin monta lakkaa on niitä sävyjä kertynyt.

 photo kblogi5_zps0e108b92.jpg

Glitterlakat, näihin on ehkä pieni viha-rakkaus -suhde. Sillä ne on aivan liian nättejä, mutta niin hirveen vaikee poistaa kynsiltä. Mutta kun niin nättejä.

 photo kblogi6_zps3e25b4c7.jpg

Hiekkalakat ja pari muuta säälittävää lakkaa. Ei siis sillä tavalla säälittäviä, että en tykkäis tai silleen. Vaan sillä tavalla, että haluisin omistaa samantyyppisiä enemmän. Esim. Holot, niitä voisin haluta lisää. Crackle -lakoista en oo varma tykkäänkö. Niitä omistankin vaan kaks. Enempää en haluu omistaa sillä en tiedä tykkäänkö. Ja Seppälän Vanilla Sorbet ei oikeen muihinkaan kategorioihin mahtunu mukaa.

 photo kblogi7_zps832244bd.jpg

Lilojakin kokoelmaani mahtuu muutama eri sävynen. Tummien liloje/ violettien fani en välttämättä ole, mutta onhan ne nättejä. Vaaleammista tykkään enemmän.

 photo kblogi8_zpsbce46603.jpg

Nudet niitäkin on muutama. Vielä taidan ettiä sitä täydellistä ihon sävyyn sopivaa , vaikka onhan nää kaikki silti ihan kivoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti