maanantai 8. toukokuuta 2017

Huhtikuun kynnet

Värikkäät kynnet ovat olleet huhtikuun puolella hyvin mieluisia. 

Kuun alussa multa oli ideat hukassa ja sainkin idean töistä lapsilta. Sitten inspiroiduin uudesta ostamastani lakasta ja pääsiäisestä. Ihanat paljetit inspiroi seuraavaksi. Sateenkaari kynnet oli hieman vanhemmat lakkaukset, jotka sain postattua vasta nytten. Aina välillä jää jotain lakkauksia vain roikkumaan ja odottamaan postausta. Käykö teille niin ikinä ?

Huhtikuun kynnet

piCture pOlishin uutuudet oli tietysti pakko swatchata. Nämä kolme ostamaani ovat kyllä aivan ihania.
Huhtikuun kynnet1

Tämän postauksen piti tulla jo viime viikon alussa, mutta olin vapun korkeassa kuumeessa enkä yrityksistä huolimatta saanut tätä kirjoitettua. Mä olen tosi harvoin kunnolla kipeenä eli siis niin huonossa kunnossa, että en meinaa päästä sängystä ylös. Mutta nyt parina vuonna oon ollu juuri tässä pääsiäisen tai vapun aikaan korkeessa kuumeessa. Onneks se meni suht nopeasti ohi, vaikka kävinkin kuumeesta huolimatta Profeettojen keikalla.

2 kommenttia:

  1. Ekat kynnet on mun ehdottomat suosikit, ja meinaan apinoida ne joskus. :)

    VastaaPoista