keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Black & Yellow

Torstaina se alkaa. Nimittäin loma. Enää tämä ja huominen jäljellä. Harmittaa olla iltavuorossa torstaina, mutta eipä voi sille mitään. Pitää vaan lähteä myöhemmin illalla ajamaan mökkiä kohti Juhannukseksi.

Tämä viimenen viikko on ollu töihin heräämisen kanssa varmaan kaikista vaikein ikinä. Maanantaina heräsin hieman ennen kellon soimista. Ensimmäinen ajatukseni oli "miks himeessä oon tähän aikaan hereillä, kun saisin vielä nukkua vaikka kuinka pitkään". Painoin pään takasin tyynyyn ja mun aivot alkoi hitaasti raksuttamaan "hetkinen, kello on seittemän. Mun pitää herätä. Kohta pitää mennä töihin. Voi piip vielä pitää mennä töihin. Pakko noista apua." Siinä vaiheessa ärsytti jo niin paljon, mutta pakko oli jaksaa mennä töihin. Kohta olen kuusi viikkoa lomalla ja toivottavasti sillon on hyvä sää, jotta voi viettää mahdollisimman paljon aikaa ulkona.

black

Kävin pari viikkoa sitten kotiuttamassa Cesarssilta itsellenni jo pitkään ostostlistallani olleen CND Creative Playn Taxi, pelase lakan. Tämä lakka peitti kahdella kerroksella todella hyvin. Viime aikoina oon ollut yllättävän innostunut eri sävyisistä keltaisista. Niin vaatteissa, meikissä, kuin kynsissäkin.

Samalla reissulla ostin testiin What's Up Nailsin vinyylejä lisää. Olen aikaisemmin testannut yksisarvisvinyylejä. Nyt halusin testata tälläsiä Dot Zig Zag tapea, mun mielstä tää on kivaa vaihtelua normaalille chevron vinyylille. Nää vinyylit oli tosi helppo käyttää ja nää on tosi leveitä. Mä puolitin nämä ja silti se riitti jokaiselle kynnelleni.

Mustan lakan tuputtelin pienellä meikkisienen palasella vinyyleiden päälle ja ne oli tämän jälkeen helppo irroittaa kynneltä. Muutamalle kynnelle lisäsin vielä muutaman mustan strassin. Mulla oli ajatuksena tehdä vielä noihin raita kynsiin silmät, että ne ois ampiaisen näköset, Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että ne ois aivan liikaa. Muistuttaahan nää muutenkin ampiaisia.

black&yellow vinyylit
Mitä suunnitelmia teillä on Juhannukseksi ?

6 kommenttia:

  1. Kivat pirtsakat kynnet. Jussina mökkeilyä ja taistelua flunssan kanssa, joka kovasti yrittää päälle.

    VastaaPoista
  2. Keltamustat kynnet iskee aina johonkin syövereihin. tekisi mieli juosta samantien lakkahyllylle ja napata se kaikista räikein keltainen mikä löytyy :D Tosi makeet kynnet nämä :)

    VastaaPoista