torstai 4. helmikuuta 2016

Primadonna

Nämäkin on yhdet arkistoihin hautautuneet kynnet. Hävettää. En tajua miten mä oon jättänyt syksyllä näin paljon lakkauksia julkaisematta. Syksyllä ostin toisen F.U.N:in lakkani, jonka halusin saada heti kynsille. En halunnut tehdä mitään monimutkaisia koristeluja, joten päädyin nätteihin MILVin siirtokuviin. Primadonna on itsessään jo niin kaunis lakka, ettei tarvinnut kaverikseen mitään muuta.

 photo kblogi_zpsvonqptnf.jpg  photo kblogi2_zpspylqwgvz.jpg 

Siirtokuvien alta löytyy kaksi ohutta kerrosta valkoista lakkaa. En tietenkään ollut kuvannut sitä, mutta luultavasti se on ollut Essien Blanc. Sillä yritän saada sitä pulloa tyhjäksi, että saisin sen siveltimen ginan valkoiseen.

Primadonnan alta löytyy yksi vähän paksumpi kerros Old Purplea, koska en ollut aivan varma Primadonnan peittävyydestä. Old Purple sopi mun mielestä täydellisesti tänne alle ja sain haluamani lopputuloksen.

Primadonnaa on kaksi ohutta kerrosta täydellistä kimallusta. Sillon kun ostin tän lakan mietin pitkään, että otanko tän normiversion vai holoversion. Päädyin tähän, koska mun silmään tää kimalsi enemmän. Monessa muussakin tän merkin lakoissa oon kattonu samaa. 

Lakat

F.U.N - Primadonna
GinaTricot - Old Purple

+ MILV -siirtokuvat

 photo kblogi1_zpsj8ku7uri.jpg

6 kommenttia:

  1. Onpa kaunis lakkaus! Tuo Primadonna on kyllä upea ♥♥

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat! Se on kyllä totta etä tuo Primadonna on itsessään jo niin kaunis lakka, että se ei välttämättä tarvitse mitään muuta. Itselläni on tästä se holo versio, ja laitoin sitä kaikille kynsille ja siirtokuvat päälle, mutta kun katson näitä, niin mietin miksen tehnyt näin! :D Tässä linkki minun Primadonna kynsiin: http://minna1994.blogspot.fi/2016/01/fun-lacquer-prima-donna-h.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: niin on <3 ei tartteiskaan, mutta en osaa itte olla niin yksinkertasilla kynsillä enää D:

      Poista