tiistai 15. syyskuuta 2015

Kauheimmat kynnet TOP10

Monissa kynsiblogeissa on nyt viime aikoina esitelty TOP10 Kauheimmista ja Kauneimmista kynsistä. Mäkin rupesin tutkimaan huvin vuoksi tekemiäni kynsiä vuosien saatossa (lue. kolmen vuoden aikana). Aika hauskan näkösiä ilmestyksiä sieltä löyty ja näki kyllä hyvin, että paljonko oon kehittynyt. Suurin osa kuvista on vuodelta 2013, kun mulla ei ollu vielä kynsiblogia ja välillä esittelin mun lifestyle blogissa kynsiä. Kaikki ei kyllä oo tainnu edes nähdä päivänvaloa koskaan.

Laitoin nää nyt jonkunlaiseen järjestykseen. Vähiten kauheimmasta kauheimpaan näkyyn.

 photo kynsiblogi_zpstpm8rfbm.jpg 

Näissä kynsissä oli alku idea ehkä hyvä, jos ois ton aksenttikynnen jättäny pois. Ensinnäkin tää toteutus on niin pielessä, että sanonko mitä. Naurattaa ihan. Nää on kyllä mökillä lakatut, mutta silti. Muistan, että olin just ostanu, varmaankin kaikki noi käytetyt lakat, ja halusin ympätä ne kaikki samaan lakkaukseen. Raitoijen tekoon käytin koristeteippiä, joka oli punasta ja sen kyllä huomaa. Se laskikin väriä ja mua vähän kiukutti, kun tajusin sen. Nää kynnet on vuodelta 2014 ja se todistaa, että aina välillä käy floppeja.


 photo blogii6_zpsomuwjvjs.jpg

Mitenkäs sitten nää. Hyi hitto. Nääkin on vuodelta 2014. Olin just tehny ensimmäiset geelikynteni ja sen kyllä näkee. Ihan hirveä muoto kynsissä. Itkettää. Oon tainnu  laittaa mahdollisimman monta käyttämätöntä lakkaa samaan lakkaukseen. Ei hyvä idea. Ja noi leimat, muuten ihan ok, mutta ne näyttää irtonaisilta tai siis siltä ettei kuulu tähän lakkaukseen. Äh. En osaa seittää.

 photo 19.8.2013 092_zpsongc3bej.jpg 

Näistä kynsistä muistan, että nää oli pelastus lakkaukset. Olin ensin tehny vielä hirveemmät lakkaukset edellisenä iltana ja sit piti seuraavana aamuna nähä kaveri. Äkkiä aamulla vaihtamaan lakkauksia. Nää ois muuten kiva ja nätit, mutta miksi ihmeessä oon menny laittamaan jokaiseen kynteen strassin tohon keskelle. Nimettömän kolme strassia ois riittäny aivan loistavasti. Ja toinen juttu jonka onneks huomaa vaan ehkä jos tietää tai tuijottaa tosi tarkkaan. Nimittäin lakkasin tohon nimettömäänkin aluks ranskiksen, mutta sit halusinkin siitä aksenttikynnen ja vetäsin koko kynnen sillä lakalla. Noh kynnen kärkeenhän jäi älytön kasa lakkaa, mutta aikaa ei ollu enää. Nää on vuodelta 2013.

 photo 20.7.2013 003muoks_zpsyqz38lg1.jpg 

Näissäkin idea ollu pohjimmiltaan hyvä, mutta toteutuksessa on menny joku pahasti pieleen. Kauheet kerrokset glitteriä kynnen kärjessä. Ou nou. Muutenkin näyttää, että lakkaa ois tosi paksulti. Mitäköhän mä oon säheltäny. Vuodelta 2013.

 photo blogi5_zps5f2sepyx.jpg 

Nää on sellaset kynnet, jotka yritin kopioida mallista. Noh. Lopputulos on aika kauhee. Noi viivat on niin paksuja ja ihanan kiemuraisia. Siis ihan oikeesti. Mutta jos jotain positiivista näistä kynsistä etsitään niin toi etusormen kynnen muoto<3

 photo 26.5.2013 212muoks_zpsxzhriaq0.jpg 

Nää kynnet toteutin, kun olin päiväkodissa työharjottelussa. Näistäkin näin jonkun hienon kuvan netissä ja ajattelin "onpa helppo lakkaus ja kiva" Noh. Ois pitäny varmaan ajatella vähän pidemmälle. Kaikki noi rajat missä lakat menee päällekkäin näyttää ihan hirveilta. Älkääkä edes alottako kynsinauhoista, mitä ihmettä siis oikeesti. Huomaa, että oon reunoilta kyllä siistiny, mutta miks en tuolta alhaalta. Lapset kyllä tykkäs ja minäki sillon, mutta nyt EI.

 photo 4.5.2013 003_zpsv7lpy5ui.jpg 

Ensinnäki mikä toi sormien ja käden asento on. Ihan hirveetä katottavaa. Mun mielestä löysin koneelta tätäkin aikasempia ranskiksia ja ne oli ihan nättejä, joten mitä ihmettä on tapahtunu. Kauheen paksut lakkakerrokset valkosta ja sit toi muka ohut glitterlakka viiva. Mun sanat ei enää riitä.

 photo blogi1_zpsbhbzeejt.jpg 

Ensinnäkin missä on päällyslakka. En löytäny yhtään kuvaa jossa näillä kynsillä ois ollu päällyslakkaa. Tai sit noi glitterit on vaa imeny sen itteensä. Ehkä se sit on niin, koska kyllä mä jo vuonna 2013 osasin käyttää päällyslakkaa. Idea näissäkin hyvä. Mutta glitteriä on ihan liian paksu kerros. Muistan, että mulla oli pitkään sellanen vaihe kun tein tälläsii glitterliukuja.

 photo 30.2.2013 029muoks_zpshroew30j.jpg

Taas mikä tämä sormien asento on. Taitaa olla mun aika ensimmäisiä liukuvärejä. Voin sanoa, että aika mielenkiintoinen toteutus. Milläköhän mä oon laittanu noi lakat kynsille. Ja kynsinauhat. Huh huh. Ja näistä nyt ainakin puuttuu ihan selvästi päälyslakka. mitä mä olen ajatellu.

 photo 19.8.2013 038_zpsu2lps8fm.jpg

Ja sit kaikista hirveimmät. Mun ensimmäinen vesimarmrointi. Niin kamalat. Ensinnäkin noi värit, mitä ajattelin. Entä sitten noi leimat. Luulin niiden pelastavan tilanteen. No eipä käyny silleen. Mun sanat ei riitä kuvailemaan edes näitä. Näiden takia en testannu vesimarmointia kahteen vuoteen.

4 kommenttia:

  1. Noi mustat ranskiskynnet on tosi kivat mun mielestä :) Mutta täytyy sanoa, että naurahdin noiden päiväkotikynsien kohdalla. Mä tein ekoja kynsiä nelisen vuotta sitten, kun olin myös päiväkodissa harjoittelussa. Kynnet oli ihan kamalia, mutta oon ikivanhaan blogiin kirjoittanut, kuinka ihanat kynnet sain tehtyä ja kuinka lapsetkin tykkäsi. :D Nyt voisin korkeintaan sanoa, että lapset tykkäsi, ne kun ei osaa katsoa ihan aikuisten silmillä vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Haha joo.. en tiiä mitä oon sillon ajatellu.

      Poista
  2. Hei jos totta puhutaan, niin suurin osa näistä ei edes ole kovin pahoja! Lähinnä vaan kynsinauhat ovat sotkuiset, mutta kaikissa on ainakin hyvä idea taustalla! :D Voisi olla paaljon pahempiakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh... eihän ne ookkaan, mutta nää oli kauheimpia mistä löyty vielä kuvat tai on edes otettu kuvia. Joo ideat onki aina ollu hirveen hyviä, mutta toteutus onki sit toinen juttu :D

      Poista