sunnuntai 28. maaliskuuta 2021

Ostoksia

 *Kaupallinen yhteistyö Cesarsshop.fi kanssa*

BlueSkyn viilan olen saanut testiin ja muut postauksen tuotteet olen ostanut bloggaaja-alennuksella. 

En tiedä kiinnostaako nykypäivänä enää ketään ostosten esittely postaukset. Itse olen lukenut viime aikoina niin vähän blogeja, enkä ole tälläisiä nähnyt pitkään aikaan. Itse oon aika paljon viime aikoina ihastellut kuvia enemmän instassa ja jos mun facebookissa on noussut esiin blogilinkki. En oo koskaan tykännyt tästä bloggerin omasta lukulistasta ja siksi en sitä ole tainnut vuosiin edes käyttää.

IMG_0137

 Cesarsille oli tullut muutama uusi kiva Moyran leimauslaatta myyntiin ja päädyin ostamaan pari pienempää ja yhden ison. Olin tehnyt netin kautta tilauksen, jonka kävin noutamassa liikkeestä. Sieltä ei kuitenkaan pääse pois ilman heräteostoksia. Etukäteen olin tilannut vain leimauslaatat, foliot ja leimauslakan. Viilat ja Kiara Skyn top oli tarpeellisia ostoksia lisäksi, kun sitten uudet MILV siitokuvat ja glitteri oli ihan heräteostoksia.

Moyran foliot oli myös uutuus värejä, jotka oli kiva lisä mun folio kokoelmaan. Entuudestaan omistinkin jo ainakin 3 eri väriä. Näiden lisäksi ostin uuden folioleimaus lakan joka on LÄPINÄKYVÄ, miksi mä en ollut kuullut tästä aikasemmin !? Nyt ei ainakaan pitäisi jäädä näkyviin leimauslakkaa, kun käytän folioita.

Pitkään olen kaivannut yksittäisiä waterdecal kukkia, kun tähän asti MILVillä on ollut suurimmaksi osaksi vain koko kynnen kukkadecaleita. Nyt uutuuksissa oli muutama eri arkki yksittäisiä kukkasia.

Leimauslaattoja ei koskaan voi olla liikaa. Rakastan eläinprinttiä ja kaikkia kukkasia. Mulla on vähän aika samanlaisilla kuvilla olevat isommatkin laatat Moyralta, mutta niissä kuviosta jäi kynneltä niin paljon pois, niin halusin kokeilla miten näiden kanssa menee.

Tarvitseeko edes perustella, miksi ostin glitteriä? Olisin voinut ostaa, vaikka kaikki. Tää on mixed glitter eli tässä on eri kokoisia glitter hippuja. Tän tyyppiset glitterit onkin just mun lemppareita, kun siinä on eri kokoja glitteriä.

Erilaisia viiloja tarvitsen, kun teen Kiara Skyn dip powder systeemillä oman kynnen vahvistuksen. En siis edelleenkään tee pituutta lisää, vaan haluan omasta kynnestäni vahvemman ja kestävämmän. Kuvassa on kaikki viilat, mitä käytän kynsien tekemisessä. Karheimmalla viilalla viilaan "vanhan" massan pois kynneltä mahdollisimman hyvin, sillä muuten hommassa menisi liian kauan. Muita viiloja käytän kynnen muotoiluun uutta tehdessäni. Tähän asti olen käyttänyt eri merkin bufferia, mutta nyt mulle suositeltiin kuvassa olevaa Blue Skyn viilaa. Tää viila on vähän kovempi, kun edellinen jota käytin, mutta tekee kiara skyn pinnan tosi sileäksi. Tykkään tästä, vaikka onkin hieman totuttelemista tuntumaan kynnellä.

IMG_0138

Mitä kynsijuttuja sä olet hankkinut viimeksi ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti