sunnuntai 7. maaliskuuta 2021

Lakkausunelmia: Marmorikynnet

lakk

Itsensä haastaminen saa sinut kokeilemaan ja oppimaan uusia asioita. Aina ne ei mene niin kuin on alunperin suunnitellut mutta mitä sitten! Niistä voi kuitenkin aina oppia ja juurikin siitä syystä päätimme Dioriina -blogin Marinan kanssa lyödä kyntemme yhteen ja lähteä tekemään myös yhteistä haastetta nimeltä Lakkausunelmia, Lakkaushaasteen lisäksi.

 

Tää haaste oli mulle todella vaikea teknisesti toteuttaa. Sovittiin aihe noin viikko sitten ja mulla oli heti idea, mitä teen. Sitten yhtäkkiä olikin jo lauantai ja postauksen pitää olla valmis huomenna. Rupesin sitten toteuttamaan kynsiä ja onnistuin lakkapulloa avatessa rikkomaan peukalonkynnen. Joudin siis ruveta korjaamaan, sitä Kiara Skyn Dip Powderilla. Halusin siis tehdä valkoiset marmorikynnet, joissa ois ollut vähän kultaista foliota. Noh.. Kokeilin tehdä niitä kynsiä kolme tuntia. Onnistumatta. Kokeilin varasuunnitelmaa, mulla oli valmiina ncLan sellaiset tarrasiirtokuvat valkoisena marmorina. No sekin epäonnistui, päällyslakka sai ne kuplimaan. Joten nyt nämä kynnet on tällä kertaa varasuunnitelman varasuunnitelma. Tykkään näistä kyllä, mutta eivät ole sellaiset mitä olisin tähän haasteeseen toteuttaa.


Käykää katsomassa, mitä Marina sai aikaiseksi:

Dioriina

marmoridecal

Tähän lakkaukseen käytin pitkästä aikaa MILVin waterdecaleita J 173, jotka ovat kauniit pinkit marmorikuvioiset decalit kultaisella foliolla. Waterdecalit on sentään helppo käyttää ja niillä sain tehtyä kynnet valmiiksi. 

Etusormessa ja pikkusormessa on kaksi kerrosta Color Clubin mustaa Where's the soiree lakkaa, joka peittää hyvin.  Näihin kynsiin laitoin vielä pinkit strassit.

marmori

Mitä sinä teet, kun lakkaus ei suju?

7 kommenttia:

  1. Nää on tosi kivat ja mä en ees tiennyt, et tälläsiä decaleita on olemassa, :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: mua vaan ärsyttää hirveesti, etten onnistunu mun ideassa :'(

      Poista
  2. Nää on hienot! <3 Mutta mä niiin ymmärrän sen kun ideat ei vaan onnistu.

    VastaaPoista
  3. Kiitos (: se on ärsyttävää :( varsinkin kun yrittää monta tunti :D

    VastaaPoista