perjantai 20. syyskuuta 2019

Lakkaushaaste: Vanhat uusiksi

Tää kuukausi on mennyt aivan liian nopeasti, sillä mulla on ollut muutto. Haaste on pyörinyt kyllä paljon mielessä. Silti kirjottelen tätä postausta yhdeltä yöllä ja postauksen pitäisi olla julkisena viiden tunnin päästä.

Tämän kuukauden aihe oli valita oma vanha lakkaus ja tehdä se uusiksi. Mä valitsin oman lakkaukseni vuodelta 2015, jolloin osallistuin Ableclaws kynsienlakkaus haasteeseen. Ja silloin näiden kynsien aihe oli Jotain muuta kuin pinkkiä. Yllättävän vaikeeta oli valita, minkä lakkauksen tekee. Menkääpä kurkkaamaan, muut ihanat blogaajat ovat tehneet:


New_yolk_city

Keltaisten kynsien pohjalla on yksi paksuhko kerros valkoista lakkaa, jotta keltaista ei tarvinnut niin paljon laittaa. Keltaista Kiara Skyn New Yolk City lakkaa on kynsillä kaksi kerrosta. Tämä on neonlakka ja kuivuu puoli mattaiseksi.

Peukalossa ja nimettömässä on kolme kerrosta China Glazen Tinzel lakkaa, joka on täynnä pienen pientä hopeista glitteriä. Siihen päälle liitin pikakuivattavalla lakalla, etukäteen tekemäni decalit. Maalasin silikoonimatolle ohuella, So Nailiciousin 02, siveltimellä nuo kuviot ja sen jälkeen vielä lisäsin niihin keltaista.

uusiksi

Vanhassa lakkauksessani olen käyttänyt O.P.I:n lakkoja, mutta nyt käytin eri lakkoja. Siihen on syynsä, sillä mä olen koko lakkausurani ajan etsinyt mahdollisimman kirkasta keltaista lakkaa ja olisin sellaista käyttänyt, jos olisin sellaisen aikoja sitten omistanut. En myöskään käsitä, miksi olen vanhassa lakkauksessani käyttänyt heikkalakkaa noiden kuvioiden alla. Ei ihme, että niistä on tullut niin epätasaiset. Nyt viisastuneena käytin normaalia glitterlakkaa ja tein kuviot decaleina ensin matolle, josta siirsin ne kynnelle. Näin kuviot ovat paljon siistimmät ja helpompi tehdä.

kynsiblogi

Ootko sä tehnyt ikinä tehnyt uusiksi, jotain sun vanhaa lakkausta?

4 kommenttia:

  1. Voi olla että samantyylisiä olen tehnyt paljonkin, omia on joskus kiva toteuttaa :) Ihanan pirteät kynnet!

    VastaaPoista
  2. Todella kivannököiset se vanha että uusi versio! Kieltämättä Kiaran keltainen on upeampi kun on niin kirkas!

    VastaaPoista