perjantai 23. elokuuta 2019

MILV - nopea tapa koristella kynnet

Kuten jo otsikko kertoo olen, koristellut nämä kynnet MILV siirtokuvilla eli waterdecaleilla. Kuva irtoaa nopeasti taustapaperistaan, kun sitä hetken liottaa vedessä ja sitten se on helppo siirtää kynnelle. Milvit on kyllä todella nopea tapa koristella kynnet näyttävästi, sillä suuri osa niistä tarvitsee vain kerroksen valkoista lakkaa allensa, joka tuo waterdecalin värit paremmin esiin. Pakkauksessa on aina maininta, jos valkoista pohjalakkaa suositellaan.

milv_arkki

Mulla on näissä kynsissä vain yksi kerros ncLAn valkoista lakkaa Ask the Magic 8 ball, sillä pohjan ei tarvitse olla aivan täydellinen, kun waterdecalit peittävät kaiken.

Waterdecalit on MILVin N149 -arkki, josta ainakin mulla tulee mieleen semmonen "mummohuivi". Nää on yks mun lemppari arkeista, vaikka en oo tainnut käyttää näitä aikasemmin.

milv kukkia

Ootko sä käyttänyt MILV -waterdecaleita ?

p.s. Cesars Shopissa on kaikki MILVit puoleen hintaan.

2 kommenttia:

  1. Milvit on mun lemppareita <3 nämä mummohuivit just mun tyylisiä, tosi ihanat jos pari kynttä on vaikka mustat ja loput näitä :)

    VastaaPoista
  2. Milvit on tosi kivoja, mut mua ärsyttää ku ne on niin kauheen isoja. Kuvat menee ihan miten sattuu! Noista kaikista pienin tais olla hyvä mun peukaloon :'DDDD

    VastaaPoista