maanantai 21. elokuuta 2017

Blogin tulevaisuus ja ostoksia

Onpa vaikea ruveta kirjoittamaan kuukauden tauon jälkeen. En ole koskaan kokenut itseäni hyväksi kirjoittajaksi ja aina on ollut vaikea saada sanoja tyhjälle sivulle. Mistä aloittaa, mitä kirjoittaa, että mielenkiinto pysyisi yllä? Lukeeko tekstejäni edes kukaan? Paljon kysymyksiä on viime aikoina pyörinyt päässä. Kyllä niitä näyttökertoja ainakin postauksille tulee, joten varmaan joku näitä saattaa lukea.

Viime aikoina olen myös paljon pohtinut tätä blogia. Mitä tänne julkaisen, haluanko laajentaa aihealuetta? Ennen kirjoitin kahta blogia ja se kävi liian työlääksi. Lifestyle blogista luovuin, sillä en saanut siitä mitään irti. Jäin blogaamaan kynsistä, sillä on kiva tuoda esille mitä olen saanut aikaan ja ehkä inspiroida muita. Jakaa kokemuksia muiden samanhenkisten ihmisten kanssa, sillä lähipiirisäni ei ole montaa kynsienlakkailusta innostunutta.

Olen päättänyt laajentaa blogini aihealueita kosmetiikan puolelle. Olen viime aikoina innostunut kaikenlaisesta kosmetiikasta ja erityisen paljon meikeistä. Haluan jakaa näitäkin kokemuksia muiden samanhenkisten ihmisten kanssa. Ajattelin myös jakaa jonkun verran elämääni postauksissa, jos mieli tekee. Välillä olen näin aikaisemminkin tehnyt ja kokenut sen ihan mukavaksi. Mutta nyt löpinät sikseen ja ostoksien pariin.

ostokset

Nämä ihanat lakka uutuudet olen ostanut Cesars Shopista. Kaksi alempaa Mood Change -lakkaa olenkin esitellyt jo edellisessä postauksessa. Sieltä näkee kuinka kauniin efektin nämä tuovat kynsille. Ylempänä olevat One Coat -lakatkin olen jo testannut ja postaus tulee aikanaan.

Cesars Shopissa on ollut jo jonkin aikaa myynnissä Konadin mansikan tuoksuista kynsilakan poistoainetta pienissä 100 ml pulloissa ja nyt sitä saa 500 ml pulloissa. Tämä on mun mielestä ihan parhaan tuoksuista poistoainetta. Se tuoksuu ihan hattaralle.

kynsilakanpoistoaine

Ostin myös testiin Konadin leimauslakkoja, sillä vanhat vetelevät viimeisiä. Konadin leimauslakkoja en ole käytänyt pitkiin aikoihin, joten ne lähtivät nyt testiin.

konad warm_neutrals

Sitten mennään meikkeihin. Tuota yllä olevaa Nyxin Warm Neutrals palettia olen metsästänyt kissojen ja koirien kanssa kesäkuun alusta asti. Vihdoin ja viimein se on mun. Kävin ihan oikeasti jopa Tuurissa asti etsimässä sitä, kun se oli yhdessä vaiheessa joka paikasta loppu ja taitaa olla vieläkin. Mulla kävi tuuri, kun sitten vihdoin ja viimein löysin tän kolmannesta liikkeestä Helsingistä missä kävin tän kuun alussa. Kerkesin jo tuhomaan tästä paletista yhden värin, mutta sain sen onneksi korjattua. Meikkasin sängyn vieressä ja mulla oli limupullo sängyllä pystyssä. Se kaatu siitä jotenkin ihmeellisesti mua päin enkä huomannu ja osu mun kädessä olleeseen palettiin.

Cosmic Metals paletin ostin samana päivänä, mutta aikaisemmin sillä luulin etten saa tota toista palettia mistään ja halusin edes jotain uutta. Olin aikaisemminkin jo tätä katsellut, mutta halusin ensin metsästää itselleni Warm Neurals paletin. No nyt mulla on molemmat enkä vois olla ilosempi.

cosmic_metals

p.s. En ole vielä tehnyt päätöksiä, mitä teen kuva ongelmani kanssa. Varmaan pikkuhiljaa siirtelen kuvia ja vaihdan kuvalinkkejä blogiin. Siinä tulee kyllä menemään aikaa, sillä postauksia on niin paljon.

8 kommenttia:

  1. Minä ainakin tykkään lukea myös meikkijuttuja. Oon itsekin miettinyt laajentavani blogin aihealuetta myös niihin, mutten ole vielä uskaltanut/saanut aikaiseksi. Flickr on muuten siitä vähän ärsyttävä, että nykyään se heittää kuviin nuo tekstijutut ja alareunaan jää musta viiva. Itseäni alkoi ärsyttään se, joten poistin kuvien koodista ne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla (: mä itte kanssa mietin koko kesän tätä ennen, kun uskalsin. Ai vitsi niin onkin. En edes muistanut ottaa tästä niitä pois, aikasemmin muistin :D hyvä kun sanoit (:

      Poista
  2. Laajenna ihmeessä aihealuetta jos siltä tuntuu. Minäkin aloitin pelkkänä kynsiblogina mutta aihepiiriä on pitänyt laajentaa ajan saatossa. Jotkut lukee pelkät kynsijutut, jotkut kosmisjuttuja. Mutta kukaan ei ole valittanut, pelkkää positiivista on annettu rikkaasta sisällöstä :) ja siitähän se pitää kirjoittaa mistä itse tykkää. Ihania ostoksia, nämä viimeisimmät Color Clubin kokoelmat on olleet tosi onnistuneita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihan totta (: aina ei voi kaikkia miellyttää.. Noi uudet lakat on kyllä ollut tosi ihania <3

      Poista
  3. Eiköhän sulla lukijoita riitä. :) Itse tykkään eniten kynsiaiheista, mutta muutkin postaukset luen läpi. Joskus niiden kautta löytyy hyviä tuotteita, jotka jää vakkarikäyttöön.
    Mun mielestä blogiin pitää kirjoittaa just siitä mistä haluaa. :)

    VastaaPoista
  4. Mun blogi on myös lähinnä kynsiä, mutta laajennan välillä muuhunkin kosmetiikkaan, ja toimii ihan hyvin. Itseasiassa onnistuin postaamaan tuotteesta josta ei ilmeisesti ole muualla kovin paljoa tietoa, koska se vetää lukijoita hakukoneiden kautta enemmän kuin kaikki kynnet yhteensä, haha! Oi, ironia. Mutta muiden lailla luulen että lukijoita riittää, itsekin luen mielelläni muistakin kuin kynsistä =).

    VastaaPoista
  5. Mulla on nyt takana 3kk tauko ihan tahtomattani :( rauskauden viimeinen kuukausi oli ihan hullun rankka ja sitten kun vauva syntyi niin kaikki aikahan menee siihen... oon halunnut ns. Palata jo pitkään mutta se tuntuu niin kamalan vaikealta.
    Ehkä tää tästä, on mulla nyt yks postaus työn alla.

    Niin ja minä luen kyllä täällä sun blogia. Kivat ostokset vaikka näistä mä jo tiesinkin :D

    VastaaPoista