sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Uusi leimasin testissä: Superlöllö

Kävin kaks viikkoo sitten CecarsShopissa tutkimassa leimasin valikoimaa, sillä mun edellinen löllö stampperi on ehkä vähän pieni mun kynnelle. Päädyin ostamaan tälläsen "superlöllön stampperin" ja sitä tää onkin ainakin mun suorakulmaseen löllöön verrattuna. Tästä tulee ehkä vähän mieleen ne sellaset limalelut, millä lapsena tuli leikittyä. 

Muahan ei siis voi sanoo leimauksen mestariks, oon vasta ihan alottelija. Halusin tulla kuitenkin jakamaan kokemukseni tästä stampperista, sillä ensimmäistä kertaa mä nautin leimaamisesta.
Aikasemmin leimaaminen on ollu ärräpäiden lentelyä, kun leimat on vääntyny eikä ne oo menny oikeelle kohdalle. Valkosella stampperilla valkosen lakan leimaaminen on oikeesti mahdotonta. 

 photo kblogi1_zpsag9sgunm.jpg  photo kblogii_zpssrogibls.jpg 
Tää leimasin on siis samalla superlöllö ja tosi tahmea. Alla oleva kuva havainnollistaa asiaa. Ihan noin hyvin toi ei enää pysy tossa kiinni, kun sitä oon kynsilakanpoistoaineella putsaillu, mutta kyllä se on selkeesti vieläkin tahmea. Ja onneks en pitempään kerennykkään sitä putsaamaan kynsilakanpoistoaineella, sillä se kuulemma pilaa tän stampperin ajan kanssa. Onneks on aina joku joka osaa neuvoa. Eli tätä kannattaa putsata teipillä.

Ja sana superlöllö kuvaa tätä hyvin. Ei nimittäin paljoakaan tarvitse painaa, kun kynsi "uppoaa" stampperiin. Mun ei siis ainakaan tarvitse kieräyttää millään tavalla stampperia, että saisin koko kynnen leimattua.
 photo kblogi_zpstirdeqyn.jpg

Tässä alla on ihan ensimmäisenä mun ihan eka testi tällä stampperilla ja oikee tekniikka tän käyttöön ei ollu vielä hallussa. Senhän näkee ihan selvästi. Samalla testasin uusia leimauslakkoja. No ei ehkä ollu ihan järkevää. Toiseen käteen testasin eri leimoja ja eri lakkaa ni johan alko toimimaan, en oo varmaan ikinä saanu noin hyvin koko kynttä leimattua. Ekaan testikertaan oli aika tyytyväinen ja sen jälkeen lakkasinkin heti uudestaan kynnet ja leimasin niihin.

 photo kblogi2_zps8bquouve.jpg  photo kblogi3_zpskgwy4adm.jpg

Nää kaks alimmaista kuvaa on osa lakkauksia, joita oon nyt leimauksesta innostuneena tehny. Mulla on vaan valitettavan vähän leimauslaattoja. Ja pitää käyttää samoja kuvioita uudestaan ja uudestaan.

Alimmaisessa pitsileimassa näkyy aika paljon reikiä, mutta uskon sen johtuvan ennemminkin leimauslaatasta kuin stampperista.

 photo kblogi_zpscfscrjam.jpg  photo kblogi_zpsjgd3f8io.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti