lauantai 4. tammikuuta 2020

Vaaleanpunaisia kukkia

Hyvää Uutta Vuotta 2020! Vuoden ensimmäiset kynnet. Tällä hetkellä mulla on taas inspiraatiota ja oon iloinen. Tykkään kuitenkin kirjoittaa blogia ja jakaa teille kuvia kynsistä. Ja mua alkaa aina harmittamaan, kun en saa julkaistua mitään. Näin instagramissa Heidin tekemät kynnet, jossa hän oli tehnyt liukuvärin ja rupesin miettimään, milloin ihmeessä olen itse tehnyt viimeksi liukuvärin.

picture_polish

Aluslakkana käytän aina Ünt peel off -base coat lakkaa. Se helpottaa nimittäin niin paljon kynsilakkojen poistamista todella paljon. Tämä on mun luottotuote ja se on mulla aina aluslakkana.

Kaikilla kynsillä on pohjalla kaksi kerrosta picture polishin grace -lakkaa. Grace on kaunis hieman likainen vaaleanpunainen, joka peittää kahdella kerroksella hyvin. Laitan liukuvärissä aina kerroksen tai kaksi liukuvärin vaaleinta lakkaa pohjalle, jotta ei tarvitse kerrostaa niin paljon lakkaa tuputtamalla.

Liukuvärissä käytin Gracea ja lempilakkaani New Yorkia. Tuputtelin kolme kerrosta lakkoja, jotta sain liukuväristä tarpeeksi liukuvan. Välillä saattaa muuten jäädä liian suora viiva lakkojen välille. Harmittaa, että leimadecalit peitti niin paljon liukuväriä, enkä edes ottanut pelkästä liukuväristä kuvia.

Leimadecaleihin käytin Essencen kirkasta lakkaa absolute pure pohjana. Sen kuivuttua silikoonimatolle leimasin päälle Moyran mustalla leimauslakalla Moyran Florality 2 laatasta kukkia. Kukat väritin picture polihin lakoilla. Kukkien keskustaan käytin prinsess ja pinkie lakkojen sekoitusta ja koko kukan väritin prinsess lakalla. 

Päällyslakkana käytin Glisten & Glown Top of Heavenia, joka on täydellinen päällyslakka leimausten päälle. Se ei nimittäin sotke leimauksia niin helposti kuin muut.


moyra_leimaus

Millaiset ovat sinun vuoden ensimmäiset kynnet ?

6 kommenttia:

  1. Ihanat <3 ihan kateellisena katson kun ei itse enää jaksa ja ennätä koristella kynsiä...tuntuu että kaikki koristeluvälineet lojuu vaan tyhjän panttina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ en mäkään loppu vuodesta tainnu tehdä kun kerran kuukaudessa 🙈 mutta joulukuussa sit useemmat.. Muun ajan kanssa tuntu kaikki vaa lojuvan..

      Poista
  2. Näistä tuli tosi kivat! Ja kiva, että innostuit tekemään liukua ;)
    Et muuten arvaa, ennen mun turkooseja leokynsiä mulla oli kynsillä gracella ja new yorkilla tehty liuku. Leimaukset meni niin suteen ja saveen, että ne lähti heti poistoon ettei ole todistusaineistoa :D

    VastaaPoista