tiistai 30. heinäkuuta 2019

Ideat vaihtoon: Something Can Go Wrong


Laitoin reilu viikko sitten Something Can Go Wrong blogin Heidille viestiä, että tehtäisiinkö vanha kunnon Maniswap eli molemmat etsii toisen lakkauksista yhdet, jotka tekee omille kynsilleen. Mä uhosin sillon Heidille, että teen ne vielä samana iltana. Toisin kävi, sillä päädyin ensin tekemään kynsihuollon Kiara Sky Dip Powdereilla, jonka jälkeen ryhdyin etsimään Heidin instasta, koska ajattelin sieltä löytyvän kuvan helpommin. No käypääkä kurkkaamassa Heidin Instagramia ja kertokaa mulle, onko niistä upeista helppo valita yhdet kynnt toteutettavaksi. Niinpä taisimme päätyä tekemään tästä postaussarjan.

Löysin oikeasti niin monet ihanat kynnet, jotka olisin voinut toteuttaa vaikka heti. Olen kuitenkin mökillä ja täällä on rajalliset välineet mukana. En tiedä olinko alitajuisesti ottanut lakat ja välineet, juuri tätä lakkausta varten.

ideatvaihtoon

Aluksi epäröin hieman tehdä tätä lakkausta, koska mulla ei ole mikään vakain käsi suoraa viivaa tehdessä. Tähän lakkaukseen piti niitä tehdä monta, sillä mulla ei ole vinyylejä tai teippiä mukana täällä mökillä. Toinen mikä aiheutti epäröintiä oli kynnenpinnan värin epätasaisuus, sillä olin juuri vaihtanut Kiara Sky Dip Powderin väriä ja ero vanhaan oli huomattava. Onneksi olin pakannut mukaan kuitenkin nuden ranskislakan O.P.I:lta nimeltä Bubble Bath. Lakka on täydellinen hieman läpikuultava nude, jota laitoin kaksi kerrosta kynnelle.

Vihreään vino ranskikseen käytin Kiara Skyn kynsilakkaa nimeltä Tropic Like It's Hot. Piirsin ensin vinon viivan ohuella So Nailiciousin 02 siveltimellä, jotta mun oli helpompi värittää lakan omalla siveltimellä ranskiksen alue.  Tropic Like It's Hot peitti hyvin kahella kerroksella ja on aivan upea pastellinen neon vihreä lakka.

Glitter viivoihin käytin samaa So Nailliciousin 02 sivellintä ja lakkana oli Zoyan Luxia. Luxilla jouduin tekemään viivan ensin kahteen kertaan ja sitten vielä, kun käsi tärisi mustaa viivaa tehdessä jouduin tekemään kolmannen kerran. Mustat viivat tein Color Clubin Where's the soireella. Täytyy ehdottomasti ruveta harjoittelemaan enemmän suoran viivan tekoa kynnelle, sillä tekemäni viivat eivät ole täysin suoria. Olen silti niistä ylpeä, koska en ole pitkään aikaan tehnyt siveltimellä viivoja kynnelle.

ideatvaihtoon_maniswap

Olen iloinen, että valitsin tämän lakkauksen kaikista Heidin lakkauksita tähän ensimmäiseen maniswappiin, sillä en ole tehnyt yli puoleen vuoteen ranskalaista manikyyriä sitäkin edeltävästä oli puoli vuotta. Pitäisi tehdä näitä useammin, sillä joskus ranskikset olivat lempityylini lakata.

4 kommenttia:

  1. Ää miten hienot!! En osannu arvata, että näistä teet! :D
    Pitäis melkein itsekin tehdä uusinta versio näistä - tykkäsin nimittäin :)

    VastaaPoista