torstai 20. kesäkuuta 2019

Lakkaushaaste: Käsinmaalatut juhannusruusut


Taas on kuukausi kulunut ja jotenkin tuntuu, että tämä kuukausi on kestänyt ikuisuuden. Se on toisaalta ihan ymmärrettävää, sillä olen odottanut loman alkua, kuin kuuta nousevaa. Ja tänään on se päivä, kun mulla alkaa 6 viikon kesäloma ja mulla ei edes ole mitään sen suurempia suunnitelmia.

Tämän kuukauden teemana on käsinmaalatut juhannusruusut. Mä sain isnpiraation näihin kynsiin mun instastoryn puolelta. Julkaisin picture polishin uudesta lakasta instastoryssä kuvan ja pyysin lakkausideoita. Sieltä tuli muutama, jotka yhdistin tähän lakkaukseen. Picure polish itse ehdotti tiiliä ja pari muuta ehdotti kukkia, joten keksin idean tiiliseinästä, jonka edessä on ruusukäynnöksiä.

Menkää katsomaan mitä muut tekivät:



ruusut

Peukalossa, etusormessa ja pikkurillissä on kaksi kerrosta picture polishin mysteerilakkaa sienna. Lakka on tiilenpunainen creme, joka peittää lyhyet kynnet aivan varmasti yhdelläkin kerroksella.

Picure polishin mysteerilakan sai kaupan päälle, kun osti vähintään neljä lakkaa heidän uusimmasta kokoelmastaan.  Ja niitä oli hyvin montaa erilaista, instassa löytyi picture polishin instastoryssä monta eri heidän jakamaansa tarinaa. Ja mun oma oli niistä ensimmäinen, sillä kävin lakkojen julkaisuiltana vielä hakemassa omani Cesars Shopista, aivan mahtavaa palvelua.

Keskisormessa ja nimettömässä on what's up nailsin vinyyleillä tehdyt decalit, jossa tiilet on tehty siennalla ja laasti cherishillä. Ruusujen köynnöksen maalasin So Nailiciousin 02 siveltimellä ja mossyllä. Ruusut maalasin samalla siveltimellä ja gracella, lakodomilla ja fancyllä. Mun juhannus ruusut on vaaleanpunaiset tänä vuonna.

Yksivärisiin kynsiin lisäsin koristeeksi kultaiset niitit.

sienna

Ostitko sinä picture polishin uuden kokoelman lakkoja ?

10 kommenttia:

  1. Wau! Niin hienot ja mahtava idea 😊

    VastaaPoista
  2. Onpas mageet noi tiilet! Meillä hieman saman väriset ruusut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ekaks ajattelin, että mitä ihmettä ne pp:ltä ehdottaa tiiliä, mutta sitten keksin :D

      Poista
  3. Onpa ihana lakkausidea, ja todella kaunis toteutus! Ja voi vitsi miten nätti sävy tuo sienna onkaan <3

    VastaaPoista
  4. Tosi hienot!
    Toivoin kovasti et noi tiilet ois joku leima että mä voisin tehdä samanlaiset :D Et haluis lainata mulle tiilivinyylejä?

    VastaaPoista