torstai 20. syyskuuta 2018

Lakkaushaaste: Disney Inspired

Hävettää, nolottaa ja itkettää... En käsitä, miten mä unohdin elokuun haastepostauksen kokonaan. Postaus piti julkaista maanantaina ja perjantaina vielä mietin "täytyy lakata viikonloppuna kynnet". Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kuitenkin havahduin siihen, että en ollut sitä tehnyt ja rupesi ärsyttämään.  Noh.. Vahinkoja sattuu.

Syyskuun teemana meillä oli inspiroitua Disneystä ja käsinmaalata. Tää oli mulle tosi vaikee. Tykkään paljon Disneyn -elokuvista, mutta mulle tuli valinnan vaikeus. Pyöritin ideoita päässäni ja keskustelin sekä valitin Camillalle pariin otteeseen. Ja taas jäi viimehetkeen näiden tekeminen, mutta tein sen ja tätä postausta kirjotan vielä edellisenä iltana.

Tässä linkit muiden postauksiin:
Charming Nails
Camillacquered
Dioriina
Tinkerbell's Nail Diary

IMG_9038

Kynsissä on pohjalla kolme ohutta kerrosta piCture pOlishin uutta lakkaa nimeltä sage, joka on väriltään murrettu vaalean vihreä. Aivan ihanan värinen mun mielestä.

Tästä lakasta mulle tuli mieleen merenkouhut ja sitä kautta sitten Disneyn Ariel. Vaatimuksena oli käsinmaalata. Minä maalasin nämä kuvat ensin silikoonimatolle, sillä mulla ei kädet pysy tarpeeks paikallaan, että saisin kynnelle maalattua. Saatoin ehkä myös vähän huijata, tai no en tiedä. Mulla oli silikoonimaton alla nimittäin tulostettu kuva Arielista. Arielin maalasin ihan kynsilakoilla ja So Nailiciousin 02 needle siveltimellä, jonka olen saanut. Keskisormeen tuli Arielin naama ja nimettömään pyrstö. Muut kynnet koristelin teemaan sopivasti helmenpuolikkailla ja tähtiniitellä.

IMG_9044 IMG_9047

11 kommenttia:

  1. Mä ajattelin sua vielä tässä joku päivä että keksitkö ikinä mitä lakkaat mutta keksithän sä <3 Nää on ihan älyttömän hienot! Mäkin mietin pitkään Ariel kynsiä mut no suunnitelmat vähän muuttu. Suosittelen kyl Warrior sivellintä se kun on niin ihanan pieni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä sit lopulta päädyin tähän, ku ei tullut parempaa ideaa... Kiitos ❤️ pitänee tutkailla sitä

      Poista
  2. Te ootte kaikki onnistuneet niin hyvin tässä haasteessa 😍
    Nämäkin niin ihanat värimaailmaltaan. Ja miten hyvä idea tuo, että maalaa mallikuvan päälle. Pitäis itsekin kokeilla joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ mä oon niin perfektionisti etten muuten varmaa sais laitettua sitä kynnelle.. Kannattaa 😊

      Poista
  3. Älyttömän ihanat<3 Mä mietin kans jotain prinsessakynsiä, mut totesin sen liian vaikeeks enkä edes yrittänyt :D

    VastaaPoista
  4. Taisit hieman kyllä huijata, mutta hällä väliä, nää on IHANAT! Mä niin häpeän omiani näiden teidän upeiden maalauksien rinnalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee 😁🙈 olen ovela 😉 mutta kuitenkin käsinmaalattu😂 kiitos 😊

      Poista
  5. Aivan mielettömän ihanat kynnet! Sopii hyvin teemaan, koska itselleni ehkä ensimmäisenä juuri tulee Disneysta mieleen Ariel, koska Pieni Merenneito oli ehdoton suosikkielokuvani lapsena.

    VastaaPoista