keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Uusia kynsilakkoja

Eilen kävin vähän pakosta  shoppailemassa, kun piti käyttää tunti aikaa hyväksi. Löysinki sitte Prismasta päivänvalo -lampun ja oli aivan pakko ostaa se tän talven pimeyden takia. Hurahdinkin sitten vähän kuvailemaan uusimpia kynsilakkojani.

 Olin menossa ostamaan koulun läheltä eräältä henkilöltä itselleni uusia kynsilakkoja. Löysin toissa päivänä Kynsikoristekirppikseltä facebookista muutaman ihanan lakan, jotka päätin sit ostaa ittelleni. Sovittiin, että käyn hakemassa lakat häneltä, koska hän asuu niin lähellä eikä oo mitään järkeä maksaa postimaksuja siitä.

 photo blogi9_zpsfacfe935.jpg
 photo blogi10_zps8ee53ddf.jpg
Ostin nuo kolme lakkaa. Color Clubin Space Casen, China Glazen Towel Boy Toyn ja China Glazen Liquid Leatherin. Tekee mieli lakkaa kynnet heti tuolla Space Casella se näyttää pullossa jo niin ihanalta. Liquid Leather on sellanen lakka, minkä oon halunnu varmaan viimeset puol vuotta. Oon kuullu sitä kehuttavan sen verran paljon ja nyt se on mun. Ja Towel Boy Toy toi väri. Sininen on mun lempiväri ollu jo niin pitkään.

 photo output_bdlb1G_zps55ae869e.gif

Mun kolme ensimmäistä Flormarin lakkaa. Ihania ihania glittereitä. Voiko glitterlakkoja olla liikaa ? Nää sävyt on vasemmalta oikeelle GL09, GL02 ja GL03. Kynsille en oo näitäkään vielä saanu.

 photo blogi11_zps4e1e3b29.jpg
Tilasin GinaTricon nettisivuilta kolme kynsilakkaa, ihan vaan sen takia, että saan ton monessa blogissa kehutun valkosen ( 31 White ). Tilasin valkosia kaks, mutta taisin kadottaa jo sen toisen niistä. Hups. Niitten lisäks tilasin 173 Green Mintin. Mulla kun ei ennestään vielä ollu kyseisen väristä lakkaa. Nämäkään ei oo vielä kynsille asti päätyny.

 photo blogi12_zps3f0d5960.jpg

Näillä seuraavalla kolmella oonki tehny just edellisen lakkauksen nää oli siis vasemmalta oikeelle 07 Zinfandel, 81 Alexis ja 140 Nude Pink. Näistä otin uutta kuvaa vaan ihan sen takia kun keräsin tähän postaukseen viimeisen kuukauden sisällä ostamani tai saamani lakat.

 photo blogi5_zpsc73c060b.jpg
 photo blogi6_zps5b51a8c5.jpg
Nää kolme lakkaa saapu mulle vähän ennen joulua. Kahta näistä oon käyttäny. Toista omiin ja toista äitin kynsiin. Nää on siis voitettu Shiny Nail Artin arvonnasta. Essie - Trophy Wife, China Glaze - Skate Night ja Zoya - Mosheen.

 photo blogi4_zps4de231b6.jpg

Sorruin ostamaan alennus myynneistä nää kolme O.P.I:a hintaan 10,10€/kpl. Can't Find My Chechbook, I Saw...U Saw.. We Saw..Warsaw ja My Paprika Is Hotter Than Yours! Kunnolla näistä on päässy kynsille vasta keskimmäinen.

 photo blogi2_zps02d52ef7.jpg

Isadoran Sugar Crushit. Voiko ihanampia olla? Yks aikasempi mulla oli ja halusin ostaa alennuksista lisää. Diamond Crush, Turqouise Crush, Metal Crush ja Love Crush. Viimenen on ainut joka ei oo vielä päätyny kynsille. Mutta nää on niin ihania. Oikeestaan oon tehny näistä vaa aina yhen tehostekynnen, joka kerta.

 photo blogi3_zpsf76b505b.jpg  photo blogi1_zps56cade0e.jpg

Laitoin tähän vertailun vuoks tavallisen hehkulampun valossa otetun kuvan ja sit päivänvalo -lampun valossa otetun kuvan. Pienen pieni ero.



~ Laura

Mitä mieltä ootte näistä kuvista ? Onko parempia, kun aikasemmat ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti