keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Helminauhaa

Mä oon jo kauan halunnut leimata tuplaleimat, jotka voi laittaa hieman eri asentoihin, mutta näytävät mun omaan silmään tarpeeks hyvältä. Oon aivan liian tarkka, tiedän sen, mutta kun... Nyt vihdoin ja viimein löysin omista laatoistani sopivan kuvion, jolla leimata.

Pohjalla kynsissä on kaksi ohutta kerrosta ncLA:n ihanaa nudea, jonka päälle leimasin ensin valkoisella helminauhakuvion. Annoin sen kuivua hetken, jonka jälkeen leimasin hopealla päälle.

helminauha

ncLA - Volume IV
Creative Shop - 22
MoYou - White Knight
Born Pretty Store - Hopea leimauslakka (saatu)


Onko teillä välillä kausia, kun tekee mieli lakata koko aika nudella tai värikkäillä lakoilla?

3 kommenttia:

  1. Tuplaleimat toimii hyvin näissä. :) Mulla on nyt kirkkaiden värien ja holojen kausi. Tai olis, jos näitä olemattomia katastrofikynsiä viitsisi lakata..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tällä hetkellä, että joka toinen kerta lakkaan värikkäät ja sit taas nudet :D en oo vielä syttynyt taas holoille.. kun ei oo paistanu aurinko :(

      Poista