tiistai 7. maaliskuuta 2017

Postia: Kissoja kynsillä

Joulukuun puolella osallistuin ensimmäiseen kimppatilaukseeni LiveLovePolishille, jossa yritin tilata nämä kaksi ihanuutta sekä yhden toisen lakan. Mutta toinen näistä oli loppunut juuri varastosta, joten päädyin tilaamaan vain kaksi lakkaa. Pistin melkeinpä heti kyselyä facessa Kimppatilaajiin, että oisko kukaan tilaamassa sieltä, sillä haluaisin yhden lakan. Tammikuun puolessa välissä siten tuli tehtyä toinen tilaus. Molemmat lakat saapuivat minulle kotiin helmikuun alkupuolella. 

 photo menc_zy_zpsw6spzkin.png

Menchie ja Zyler ovat aivan ihania ja kimaltavia glitterpommeja. Kuvissa mulla on molempia lakkoja kaksi kerrosta suoraan lakan omalla siveltimellä levitettynä. Ihan läheltä tarkasteltaessa huomasin pieniä tyhjiä koloja siellä täällä, mutta ei ne omaa silmääni haitanneet. Mutta ensikerralla varmasti testaan meikkisienellä tuputtamista. 

Menchie on aivan ihana vaalean liila holokimalleglitterlakka.
Zyler on kaunis kuparinen holokimalleglitterlakka, joka tietyssä valossa näyttää aivan oranssilta.

Olen jo pitkään haaveillut näistä kahdesta lakasta ja vihdoinkin ne on mun. Minulla on jo aika monta Cristinen (Simplynailogical) suunnittelemaa lakkaa ja nämä olivat viimeisimmät, jotka kokoelmastani puuttuivat.

 photo men_zy_zpssbvkybmc.png  photo Men_zy_pullo_zps5jbiwxi1.png

Onko sinulla kumpaakaan näistä? 
Tai haaveiletko kummastakaan ?

10 kommenttia:

  1. Voi jehna kuinka ihanat! Näissä tosiaan riittää kimallusta ♥♥

    VastaaPoista
  2. Mun tekisi mieli hankkia nämä, koska Cristinen kisut <3 Harmi vaan, että omistan samantyylisiä sen verran etten viitsisi näitä hankkia.. Muutenkin alkanut nyt lakkamäärä ahdistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kisut♥ mulla ei onneks vielä ollu niin ihan samantyyppisiä.

      Poista
  3. Menchie saapui mullekin juuri tanaan! :)

    VastaaPoista
  4. Miulla on Menchie! Se on sitä ekaa erää ja on muistaakseni hieman hennompi väriltään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi♥ se on vähä harmi noissa indie -lakoissa, että erien välillä saattaa olla värieroja :/

      Poista
  5. Voi Menchie ja Zyler!! ♥

    Mulla ei oo kumpaakaan mutta molemmat voisin kotiuttaa :D

    VastaaPoista