keskiviikko 21. lokakuuta 2015

I Love Me 2015

Kävin perjantaina jo puolen tunnin ajan kiertämässä ja vähän kattomassa messumeininkiä. Eihän siinä mitään kerennyt, mutta halusin käydä hakemassa bloggaajapassini ennen seuraavan aamun ruuhkia. 

Lauantaina saavuttiin Suskin kanssa messuille kymmeneks. Ja voi herran jumala mikä jono siinä aulassa oli. Ihmiset jotka oli ajatellu pääsevänsä helpomalla ja tilanneet netistä lipun ja sit messuilla piti vaan nopeesti lunastaa se. Noh, eihän se ihan niin menny. Onneks me päästiin jonon ohi. Minä bloggarina ja kaveri lipullaan. Takit vein lehdistökeskukseen, kiitos siitä. Ei tarvinnu raahata niitä mukana eikä maksaa sitä älyttömän kallista narikkaa.

Yleisesti ottaen viihdyin messuilla hyvin, sillä oli paljon nähtävää. Aikaisempina vuosina ollana vietetty messuilla aina koko päivä. Tällä kertaa ei viihdytty, kuin neljä tuntia. Sillon alko tuntumaan jo siltä, että kaikki on nähty ja ei oo enää mitään tärkeetä näkemättä. Jäin myös kaipaamaan paria näytteilleasettajaa.

 photo kblogiiii 9_zpskdjbeymv.jpg  photo kblogiiii 10_zps9evp4bfj.jpg

Kiertäminen me alotettiin Essencen pisteeltä. Ja kymmeneltä oli jo noin paljon ihmisiä paikalla. Myöhemmin, kun meinattiin käydä vielä uudestaan, jono oli jo niin pitkä ettei viittitty jäädä jonottamaan. Mullehan tuotteen on kuitenkin tuttuja ja pääsen kotootakin ihan helposti niitä shoppailemaan, joten ei menetetty mitään.

Siinä vieressä olikin sitten LivBoxin piste ja jäätiin siihen höpisemään tosi mukavan työntekijän kanssa boxeista. Osallistuttiin arvontaan ja lemppariboxin päättäminen tuotti meille niin paljon päänvaivaa. 

Avonin pisteelle oli tarkotus mennä vaihtamaan ripsarit uuteen, mutta mä unohdin omani kotiin. Eipä sit vaihdettu tai oishan Suski voinu, mutta se sit jotenkin jäi, kun se oli vaan tasa tunnein.

 photo kblogiiii 1_zpsw3gixoih.jpg  photo kblogiiii 3_zpsxkmfijw0.jpg  photo kblogiiii 4_zpsu9xdnbpr.jpg  photo kblogiii1_zpstlrk4wox.png

Perjantaina sen puolen tunnin aikana löysin jo itteni ihailemasta noita 3,50€ maksavia China Glazen lakkoja. Kerkesinkin kerätä niitä sillon jo kolme käteeni, kunnes huomasin "VAIN KÄTEINEN" -kyltin. Ei mulla niin paljoa käteistä ollu sillon mukana.

Lauantaina uus yritys ja kolme lakkaa lähti mukaan. Ja vaan yks niistä oli sama, kun edellisenä päivänä olin kattonu. Hyvä minä. 

Messuilla oli kyllä kiitettävästi kaikkia kynsijuttuja mun makuun ja välillä meinas lähtee mopo käsistä shoppailun kanssa. Sain kuitenkin pidettyäni itseni kurissa.

E.MI oli mulle ainakin ihan vieras merkki, mutta ihailin heidän kojullaan pitkään Ekaterina Miroshnichenkon tekemiä koristeluita ja kävin myös hetken katsomassa, kun hän esitteli omia tekniikoitaan pienessä "luentosalissa" myyntipisteen vieressä. Ne oli niin ihania.

En mä oikeen osaa kertoa messuista sen enempää, kun muiden postauksia lukiessa tuntuu, että puolet messuista on jääny näkemättä. En ymmärrä kaikki me kierrettiin ja katottiin, ainakin luulin niin.

 photo kblogiiii 5_zpsgq2bydps.jpg  photo kblogiiii 6_zpsuuvfj7lb.jpg  photo kblogiii2_zpscgz8ti1v.jpg

Emotion // Float On // Poetic

Messuilla nopean googlailun tuloksena löysin, että Emotionilla ja Poeticilla pysyisi leimaamaan. Toivottavasti onnistun. 

 photo kblogiii3_zpszxmrqjk9.jpg

Löysin jo perjantaina MILV in pienen pienen myyntipisteen messuilta ja ihmettelin. Milvit on suomessa vielä tosi uus juttu, vaikka muita siirtokuvia kyllä on löytynyt jo pitkään. Ostettiin kaverin kanssa yhteensä 25 arkkia näitä 20 eurolla. Mä sain 12 ja hän 13 arkkia, sillä mulla on entuudesta näitä jo vaikka kuinka paljon. Sillä hieman innostuin, kun nämä CesarsShoppiin tuli vähän yli kuukausi sitten myyntiin.

 photo kblogiii4_zpstg27lfye.jpg

MinuRipsmed, joka myi messuilla pääasiassa ripsenpidennustarvikkeita. Myi myös lasisia strasseja nää kestää paremmin kynsilakkaa eikä muutu sameiksi. Ainakin toivon niin. Seitsemän pussia näitä tuli ostettua.

Tähän loppuun vielä nää ihanat strassijäätelöt. Voisinko mä saada tollasen?

 photo kblogiiii_zpsjyqalvsj.png
Kävitkö itse messuilla ? Millaset fiilikset sulle jäi ?

8 kommenttia:

  1. Olin itse lauantaina ja taisin nähdä sut vilaukselta tuolla lehdistöhuoneessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa (: mä en siellä viittiny olla ku kaveri ei sinne päässy... tai en tiiä kuin tarkkoi ne siit oli

      Poista
    2. Mieki vaan pyörähdin siel vähän aikaa ku sara oli siel =)

      Poista
    3. Aaa aivan (: Saran mä huomasinkin, mutta oon hirveen huono kyllä tunnistamaan ihmisiä :D

      Poista
  2. Kävin messuilla! Mulla oli ainakin tosi kivaa, nyt kun katsoin näitä sun kuvia, tuntuu kans etten kiertäny kaikkee siellä. :D LivBoxia en nähnyt ollenkaan! Ostettiin muuten sama lakka, toi Float On. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se LivBox oli ihan siinä Essencen vieressä :D joten on voinu joihinki aikoihin peittyy sinne jonoon tai jotain :D Se on kyl ihanan värinen <3

      Poista
  3. Minä siellä kans pyörin lauantain. Aavistuksen olin ehkä pettynyt messuihin noin kokonaisuutena. Kirjoittelinkin tästä blogiini. Silti tulee varmasti mentyä myös ensi vuonna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mäkin varmaan ens vuonna menen paikalle, mutta toivoisin kyllä joitain tiettyjä näytteilleasettajia sinne.

      Poista