keskiviikko 19. elokuuta 2015

Uusia leimauslaattoja

Yhtenä päivänä mun sähköpostiin tuli BornPretty Storelta mainoskirje, jossa mainostettiin laattojen olevan puoleen hintaan. Noh, minäpä siinä sitten päätin muutamat laatat tilailla ja jäin vähän jännittyneenä odottamaan. Siitä syystä, että olin lukenut ihmisten huonoja kokemuksia noista suorakaiteen muotoisista laatoista. Tilasimpa kuitenkin ja hyvä, että tilasin.

Noin viikko tän tilauksen jälkeen huomasin, että kyseisellä sivustolla on tullu uusi laattakokoelma myyntiin. Siellä oli niin ihania laattoja, että oli pakko tehdä uusi tilaus, vaikka edellisetkään eivät olleet vielä saapuneet.

Molemmat tilaukset saapu mulle nyt viikon sisällä. Toinen tuli viime perjantaina ja toinen maanantaina. Olin aivan onnessani ja ryhdyinkin testailemaan näitä laattoja. Kaikkia kuvioita en testannu, vaan ne mun suosikit.

 photo kblogi1_zpsadbz8j1b.jpg  photo kblogi_zps27fwgnji.png  photo kblogi1_zpskzv4dara.png

Mustalla leimaukset suoritin China Glazen Liquid Leatherillä, sillä en omista muuta leimaukseen soveltuvaa mustaa. Ostin kyllä Essencen mustan leimauslakan, mutta se on matta musta. Se ei siis vaan toimi, sillä se kuivuu aivan liian nopeesti. Valkonen lakka, jota testasin oli kanssa Essencen ja se toimi taas täydellisesti. Miks se musta ei vois olla samanlainen ?

Leimaus jälki oli mun mielestä tyydyttävää mun leimaustaidoilla. Tai oikeestaan ihan hyvää. Paperilla näkyy muutama reikäinen leima, koska painoin leimasimen väärällä tavalla laatalle ja tulos oli toi. Mun pitää kyllä vielä hioa mun tekniikkaa, sillä välillä onnistun täydellisesti *koputtaa puuta* ja välillä taas menee päin mäntyä. Noh, harjoittelua harjoittelua ja ehkä uudet leimauslakat, jotka juuri tilasin. Hups.

 photo kblogi2_zpsm4snd918.png

2 kommenttia:

  1. Ihana pitsiä ja kiemuraa <3 Kivan näköisiä laattoja oot valikoinut itelle. Onneksi nuo laatat ei oo hinnalla pilattu, niin ei haittaa vaikka muutama kuvio per laatta ei toimiskaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep <3 pitsin ja kiemuran takia tilasin (: niimpä onneks nää on halpoja..

      Poista