keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Kesäistä skittletteä

Apua! Otsikoiminen on niin vaikeeta #ablecs15 -haasteen jälkeen. 
Kuulin facessa taas huhua, että GinaTricottiin oli tullut uusia kesäisiä sävyjä kynsilakkoihin. Tottakai mun oli pakko mennä tarkastamaan tilanne ja tottahan se oli. Ja voi apua yks niistä oli ihana korallin värinen lakka. Ihan, kun mulla ei olis korallin eri sävyjä jo vaikka kuinka monta. Mutta, kun ne on vaan niin ihania.
Idea näihin kynsiin lähti taas vesimarmoroinnin pohjalta, sitä oli pakko päästä toteuttamaan. Netistä selailin vähän kuvia, missä oli vesimarmoroitu kynsiä ja sit niistä ideoista yhdistelin mieleiseni päässä. Jossain kohtaa kyllä pitää testata waterspotted -tekniikkaa, jota en ole vielä uskaltanut kokeilla. Heidi, kun teki vähän aikaa sitten niin ihanat waterspotted -kynnet. Siitä lähtien se on kummitellu mun mielessä, mutta vielä en oo saanu toteutettua.
 photo kblogi3_zpsyfl2al1g.jpg  photo kblogi_zpsceju8chr.png
Sweet Coral on niin ihanan värinen. Ihan tän väristä korallin sävyä multa ei edes löytynyt. Koostumukseltaan tää lakka oli mun mielestä vähän paksumpaa, kun Ginan lakat aikasemmin. En tiedä, saatoin kanssa kuvitella. Mutta tää peitti kahdella kerroksella todella hyvin ja, jos ois lakannu todella tarkaan ekan kerroksen niin jopa sillä ois saattanu peittää. R-A-K-A-S-T-A-N!
Azalea Pink toimi hyvin Sweet Coralin kanssa vesimarmoroinnissa. Vaikka tää kai edelleen katotaan planeettojen ja kuun asennosta, millon marmorointi toimii.
Metal Crushia taisin laittaa kolme kerrosta varmuuden vuoksi ja samalla yritin saada mahdollisimman rakeisen pinnan. En tiedä miks mulla on sellanen fiilis, että aikasemmin mun hiekkalakat oli kuivuessaan rakeisempia ja karheampia. Nykyään en kuitenkaan enää meinaa tuntea mitään niissä. Onkohan tälle joku syy ?
Lakat
GinaTricot - Sweet Coral
GinaTricot - Azalea Pink
Isadora - Metal Crush
 photo kblogi_zpskmlo0087.jpg

4 kommenttia:

  1. Onpa kaunis skitlette! Tosi hyvin oot onnistunu tuossa marmoroinnissa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillon kun näitä tein ni tuntu kyllä ettei marmorointi onnistu ollenkaa... kerran piti jopa vaihtaa vedet ni sit lähti sujumään paremmin (: kiitos

      Poista
  2. Ai vitsi miten nätti marmorointi! Mä oon menettänyt siinä hommassa hermot niin monta kertaa että enää en ees viitti yrittää, kun se onnistuminen tuntuu olevan just jostain planeettojen asennosta kiinni vaikka kaikki tekisi tismalleen samalla tavalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: se on todellakin kiinni siitä planeettojen asennennosta:D

      Poista