torstai 13. marraskuuta 2014

Kynsihörhön taivas

Tänään kävin CecarsShopin avoimissa ovissa, jotka on siis joka torstai. Ja ei tää ei oo mikään yhteistyö postaus, vaan mä oikeeseesti rakastuin paikkaan. Niin paljon kaikkia ihania kynsijuttuja. Lakkoja, koristeita ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Oisin voinu viettää siellä, vaikka koko päivän ihastelemassa kaikkea. Ihan vaan itseni ja rahojeni takia en viipyny siellä hirveen kauaa.

Mitä mä sit ostin. Kaks erilaista koristehyrrää. Toisen jossa on viittä (luulisin) erikokoista luonnonvalkoista helmenpuolikasta ja toisessa on kanssa viittä eri kokoa olevia kultasia, hopeita ja mustia strasseja. Sit ostin kanssa löllö stampperin, siis oikeesti LÖLLÖN. Nää on sellasia juttuja, joita oon pitemmän aikaa jo kattonu CecarsShopin nettikaupasta. Mä oon kuitenki sellanen et musta on paljon kivempi hypistellä tavaroita ja nähdä ne ennen ku ostan ne, joten en oo niitä aikasemmi tilannu netistä. Onneks heillä on tälleen torstaisin avoimet ovet, joten pääsin sinne hypistelemään näitä. Ainut "heräteostos" oli waterdecalit.

Nyt pääsenki koristelemaan taas kynsiä erilaisilla koristeilla. Helmenpuolikkaita oon kaivannu kauan, sillä mulla on entuudestaan vaan pienenpieniä vaaleensinisiä helmenpuolikkaita. Eniten tällähetkellä ehkä odotan leimailun sujuvuutta uudella leimasimella. Huomenna voisinki ruveta testailemaan, aivan varmast mulla menee hermot parin kolmen yrityksen jälkeen jos ei onnistu. Tai ehkäpä yhdistän sitten helmiä tai jotain koristeluihin. En vielä tiedä. Ei oo ajatukset vielä selkiytyny sen suhteen.

Tämä postaus EI ole yhteistyössä tehty. Kaiken olen ostanut itse omilla rahoillani. Ja hehkutan vaan siksi että tykkäsin paikasta. 

 photo kblogi2_zps274bc62e.jpg  photo kynsiblogi_zps8c43939f.png  photo kblogi1_zpsfc9f304f.jpg  photo kblogi_zps2ec26d19.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti