sunnuntai 24. maaliskuuta 2019

Neon dry brush

Yksi päivä rupesin mietimään kaikkia erilaisia koristelutekniikoita, joita en ole pitkiin aikoihin käyttänyt. Toisaalta mulla oli vähän kiire lakata kynnet ja sen pohjalta mietin sitten, että dry brush on suht nopea tekniikka. Silti se on suht näyttävä ilman mitään muita koristeluja. Vaikka oon julkaissut jo ne yksisarviskynnet, tein nämä ensin ja sain idean niihin. 

1

Kynsissä on pohjalla kaunis nude Coloe Clubin Blush Crush. Laitoin sitä kolme kerrosta, sillä se on ehkä enemmän tarkoitettu ranskalaiseen manikyyriin. 

Kaikkiin kynsiin sudin melkein kuivalla sudilla sinne tänne kirkkaita neon lakkoja. Kolme lakoista kuuluu Color Clubin One Coated sarjaan: Yellin' Yellow, Modern Pink ja Psychdelic scene. Näiden lisäksi laitoin vielä Mood Changing sarjan Festival Fun, joka vaihtaa väriä keltaisesta oranssiin.

Mun mielestä näistä tuli todella kivan näköiset ja hieman erilaiset, sillä yleensä laitan pohjalle aina valkoisen lakan. Vaikka nämä ei pomppaakkaan silmille ihan samalla tavalla, kuin valkoisesta, nämä pomppaavat silmille kivasti.

4

Onko sulle käynyt niin, että unohdat joitain koristelutekniikoita pitkäksi aikaa ?

p.s. hauska juttu katselin tossa blogihistoriaani ja yritin selvittää, milloin olen viimeksi käyttänyt dry brush tekniikkaa. Löysin postauksen vuodelta 2017 joka on julkaistu 19.3 eli suht samaan aikana kuin tämä.

4 kommenttia:

  1. Oi, nämä on kivat!

    Itse varmaan tekisin aina tämmöisiä kynsiä tai sitten water decaleilla jotain, jos haluan jotain erikoisempaa :D Useimmiten menee kyllä ihan vaan värilakka + topper -linjalla.

    VastaaPoista
  2. Mun on kans pitänyt kokeilla tätä tekniikkaa pitkästä aikaa. Oon varmaan tyyliin kerran tai kaks kokeillut :D
    Näistä tuli ihan pääsiäismunavibat! Tosi kivat :)

    VastaaPoista