perjantai 9. marraskuuta 2018

Samiskynnet: 3 Wild&Mildin lakkaa

Miten on taas kerran mahdollista, että olen tässä tilanteessa ja kirjoitan tätä postausta juuri edellisenä iltana, ennen julkaisua. Mulla ei tietenkään ollut kolmea viikkoa aikaa lakata näitä kynsiä ja tehdä postausta valmiiksi. Mutta mä tein sen silti ja sain lakattua kynnet. 

I Love Me -messut olivat kolme viikkoa sitten ja olin siellä ihanan Camillan kanssa. Pistäytyimme Carerian pisteellä ja saimme testattavaksi muutamia lakkoja. Valitsimme molemmat kolme samaa lakkaa ja sovimme tekevämme niistä yhteispostauksen.


1

Etusormessa ja pikkurillissä on kaunis tiilenpunainen ashberry dream. Lakka on koostumukseltaan creme ja peittää hyvin kahdella kerroksella.  Nimettömässä on kaksi kerrosta elegant fantasyä, joka on hieman ruusukultaan taittava kuparinen lakka.  Peukalossa ja keskisormessa on pohjalla kaksi kerrosta miss perfection nimistä lakkaa, joka on kaunis neutraali nude. Siihen päälle tein dotting toolilla Marimekon räsymattoa muistuttavaa kuviointia.  Käytin pilkkuihin samoja lakkoja, kuin muihinkin kynsiin.  Sekä sekoitin miss perfectionia ja ashberry dreamia, siitä tuli hieman vaaleanpunertava sekoitus.

* wild&mildin lakat saatu

Tarkoituksena oli käyttää näitä kolmea lakkaa ja tehdä lakkauksesta, jollain tapaa syksyinen. Mun mielestä näiden lakkojen värit ovat jo todella syksyiset. Tänä syksynä olen itse innostunut Marimekon kuoseista taas, joten sen takia yhdistin ne syksyyn.

3 2 4

Minkälaiset kynnet sinä olisit tehnyt näillä lakoilla?

2 kommenttia:

  1. Eikä miten ihanat! Itsellä on aina lakat kynsissä, varmaan pitäisi opetella itsekin tekemään jotain ihania kuvioita!!:) <3

    Ootko muuten jo tutustunut Hehkuun? Täällä alekoodi:
    http://www.lily.fi/blogit/kotona-kaupungissa/hehku

    VastaaPoista