maanantai 2. heinäkuuta 2018

Päivänkakkaroita ja keltaista

Kesäkuun alussa innostuin todella leimaamaan kynsille paljon kukkia. Olimme juuri toukokuun lopulla sopineet #kynsivaihtarit ensimmäisen lakkauksen aiheen ja olin ostanut ison kasan uusia Moyran leimauslaattoja Cesars Shopista kesäkuun alussa.

4 3

Kynsillä on kaksi kerrosta piCture pOlishin sun floweria, jonka tuotanto on jo valitettavasti lopetettu. Tämä on todella kaunis keltainen lakka, jossa on piCture pOlishille ominaista pientä holohippua seassa.

Leimaukset toteutin leimadecaleina. Eli lakkasin silikoonimatolle kirkkaalla lakalla kymmenen kynnenkokoista aluetta. Niiden päälle leimasin ensin Moyran mustalla leimauslakalla, joka on ihanan ohutta ja pigmenttistä, Moyran mini leimauslaatasta 115 Happily Ever After kauniin kukka kuvion. Tämän jälkeen väritin jokaisen kuvan.  Näiden kuivuttua siirsin decalit kynnelle, johon olin lakannut ohuen kerroksen kirkasta lakkaa. Reunat siistin So Nailicious #4 Slayer , angular siveltimellä, jonka olen saanut Cesars Shopista testiin. Tällä pienellä ja hieman vinolla siveltimellä on helppo siistiä kynsinauhat. Sivellin kestää asetoonia, vaikka itse käytänkin asetoonitonta poistoainetta kynsinauhojen siistimiseen. Päälle laitoin paksun kerroksen Seche Viteä, jota pienet rypyt sulaa decaleista pois.

6
2

Miten sinä siistit kynsinauhat ?

7 kommenttia:

  1. Aivan ihanat kyllä, harmi kun ei ikinä tullut Sunfloweria ostettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 niimpä.. mutta siinähän tais olla jotain säätöö sen kanssa :(

      Poista
  2. Ihanat! Kukkien keskustat näyttää hohtavilta. :)

    Siistin lakkaukset viistopäisellä meikkisiveltimellä, jota olen ohentanut saksilla. Pitäisi hankkia uusi, mutta muistan sen aina silloin, kun pitää alkaa siistimään. Glitteristen lakkojen kanssa käytän asetonia, muuten asetonitonta poistoainetta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: käytin kukkien keskustoihin Color Clubin one coat sitä oranssia... Psychedelic Scene (:

      Poista
  3. Oi miten ihanat! Mä oon käyttänyt Essencen viistopäistä kulmakarvasivellintä lakkauksien siistimiseen, mut ne on menny tekemään siveltimelle jotain, koska otin uuden käyttöön ja siitä lähti karvat irti ekan käyttökerran jälkeen. Aikasemmin ne on kestäneet hyvinä monta kuukautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: mä käytin sitä kanssa joskus.. ja se oli hyvä.. mutta mulla kävi kanssa just noin että siitä lähti ne karvat heti :(

      Poista