torstai 31. joulukuuta 2015

Uudenvuoden kynnet

Maanantain ja tiistain olin kuin tulisilla kivillä, kun odotin Essencen All That Greys - limited editionia saapuvaksi Itiksen Tokmannille. Niistä on tulossa vielä oma postauksensa.

Halusin heti päästä käyttämään uusia lakkoja. Mutta ongelmaks osottautui, että millaiset teen. Suunnittelin yhdet, jos toisetkin kynnet. Mitkään ei kuitenkaan tuntunut tarpeeks hyvältä. Sitten keksin idean, joka tuntui tarpeeksi hyvältä ja toteutuskelpoiselta. Kellohan oli jo sit varmaan vähän yli kakstoista yöllä, koska kynsiähän ei voi lakata ajoissa päivällä. Sain jo lakattua kaikki pohjat valmiiksi ja oli enää koristeluiden vuoro, kun rupesin miettimään mitä oon oikein tekemässä. Sit keksin swarovskit, yksinkertaiset, mutta silti niin kauniit koristeet. Mun monen lakkauksen pelastus. Näin suju mun kynsien lakkaus tällä kertaa. 


 photo kblogii2_zpsl0l7kmvf.jpg  photo kblogii_zpsb9cn3tj3.jpg

Peukalosta ja keskisormeseta löytyy O.P.I:n uusimmasta Star Light -kokoelmaan kuuluva Ce-less-tial is More. Tää on kyllä mun aivan lempparein hiekkalakka mun kokoelmasta. Mun mielestä tää sävy on jotain hopean ja shamppanjan väliltä. Tässä on mun mielestä tosi hyvä tekstuuri ja ihanaakin ihanampia hologlittereitä.

Etusormessa ja pikkurillissä on ihana vaalean harmaa creme, nimeltään Girl with a Pearl. Laadultaan tää on tosi hyvä, peittää kahdella kerroksella. Kunhan siveltimessä on tarpeeksi lakkaa ja lakkaa tarpeeksi ilmavasti. 

Essencen gel lakkoihin näillä on eroa sen verran, että nämä eivät ole yhtä paksun tuntuisia ja sivellin on kapeampi. 

Nimettömästä löytyy myös All That Greys kokoelmaan kuuluva harmaa, aika vaalea, creme. Tämäkin peittää kahdella ehkä hieman paksummalla kerroksella.

Lakat

O.P.I - Ce-less-tial is More
Essence - Greyt Times
Essence - Girl with a Pearl


 photo kblogii1_zpsrseduyfn.jpg

Harmaat lakat on kyllä niin ihania <3 Tykkäättekö te ?

p.s. huomasitteko uuden bannerin? mitä tykkäätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti